MINI ok. 22 km – ok. 250m przewyższenia

MEGA ok. 44 km – ok. 550m przewyższenia

GIGA ok. 63 km – ok. 850m przewyższenia

Start i meta przy szkole w Bodzyniewie.

Na początek 3 km polnej i zapewne piaszczystej drogi, która lekko opada w dół i na samym końcu wita podjazdem w wąwozie. Do 8 km poruszamy się w sekcji Lubiatowo z jednym ciekawym singlem.

Następnie sekcja Brzednia, na której po 9 km mamy singla, a po nim kolejny, malowniczy na skarpie, wzdłuż jeziora Cichowo. Dwa zjazdy do jeziora, plus jeden sztywny, ale krótki podjazd. Drugi zjazd to „ścianka”, więc na nim trzeba bardzo uważać.

Na 13,4 km mamy rozjazd: MINI skręca w lewo, a MEGA i GIGA jadą prosto. W tym miejscu zlokalizowany jest bufet – trzeba zwolnić, aby sięgnąć po wodę!!!

Do 16 km dwie długie proste, następnie podjazd asfaltem do Łagowa, lekki zjazd, zakręt 90 stopni i znów podjazd asfaltowo-brukowy.

Po chwili znajdujemy się w sekcji Bielewo. Kilka krętych zjazdów i podjazdów. Poruszamy się pomiędzy 95 m. n.p.m., a najwyższym wzniesieniem na trasie 119 m. n.p.m., z którego możemy podziwiać piękne widoki na okolicę.

Następnie z roku na rok coraz mniejsza sekcja „Bielika”, a tam pomiędzy 26 a 27 km trzy sztywne podjazdy. Będzie na nich co robić.

Od 30 do 36 km szybki fragment trasy, bez fajerwerków, ale można na nim urwać koło.

W międzyczasie na 34 km MEGA skręca w prawo, a GIGA jedzie prosto ponownie na 19 km rundę w kierunku Łagowa.

Bufet dla MEGA na 34 km, dla GIGA 55 km.

Ostatnie 8 km wszystkich dystansów w miarę łagodne z jednym podjazdem ok. 6 km przed metą.

No i końcówka to 3 km w piachu, lekko pod górę i przeważnie pod wiatr….