Sponsor główny III wyścigu cyklu SOLID MTB MARATON

Sponsorem finałowego wyścigu cyklu SOLID MTB Maraton jest  wytwórnia makaronów firma KAWU z Lipna.
KaWu Sp. z o.o. powstała w listopadzie 2007 r. Siedzibą spółki jest Lipno k/Leszna. Firma o kapitale mieszanym
polsko-niemieckim, wdrożyła produkcję makaronu czterojajecznego.
Rodzina Wujczak, polska część kapitałowa – ma ogromne doświadczenie w produkcji makaronów, gdyż zajmują się tym nieprzerwanie od 1994 roku. Opracowana do perfekcji receptura ciasta makaronowego z dodatkiem świeżych jaj jest niezmienna od 1997 roku.
Rodzina Kara Paderborn,niemiecka część kapitałowa, podzieliła się w spółce swoją wiedzą na temat handlu -detalicznego oraz hurtowego, ich początki sięgają 1988 roku. Połączenie w/w zalet obrazuje, iż firma KaWu nie jest spółką stworzoną z przypadku.
Wytwarzanie makaronu oparte na bazie świeżych jaj jest dzisiaj unikatowe ze względu na bariery technologiczne
i dużą pracochłonność. Należy podkreślić, że wszystkie surowce używane do produkcji są w 100% naturalne, bez najmniejszej zawartości polepszaczy chemicznych. Zastosowanie najnowocześniejszych włoskich maszyn do produkcji oraz duża wiedza technologiczna i techniczna personelu polskiej części spółki gwarantują, że produkt końcowy należy do grupy towarów najwyższej jakości.
Największym sukcesem spółki jest fakt, że używając wyłącznie surowców polskiego pochodzenia, potrafiła zdobyć rynki zagraniczne. KAWU Sp. z O.O. aktualnie eksportuje do Niemiec, USA, Izraela, Austrii, Anglii, Białorusi, Litwy, Azerbejdżanu,Rumunii, Węgier. Zanim spółka zyskała tak dużą rzeszę klientów poza granicami kraju musiała uzyskać certyfikaty: Kosher, Haccp Rules, BRC.
Po zainstalowaniu drugiej, bardzo wydajnej linii produkcyjnej w 2009roku, pojawiły się możliwości sprzedaży makaronu na rynku polskim. Wierzymy, że dzięki temu klient w Polsce będzie miał możliwość zakupu produktu najwyższej jakości, jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że nawet najlepszy produkt, bez odpowiednich działań marketingowych, bądź promującej go marki nie ma szans na zdobycie rynku. W 2010 r. KAWU Sp. z o.o. zakupiła linię pakującą produkcji niemieckiej. Pakowaczka automatyczna pozwoliła uzyskać wyjątkowy sposób zapakowania towaru w odniesieniu do polskiego rynku. Innowacyjnością automatu jest możliwość zastosowania dwóch etykiet na opakowaniu jednostkowym, zamknięcie torebki zgrzewem oraz clip-bandem. Ten sposób opakowania, powoduje, że makaron wyróżnia się wśród pozostałych brandów dostępnych na rynku. Kolejnym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym jest cena. Jej atrakcyjny poziom gwarantuje powtarzalność sprzedaży.
Dotychczasowe sukcesy spółki na rynkach zagranicznych napawają optymizmem, każdego roku odnotowujemy zakładany wzrost sprzedaży, w 2014 roku KaWu Sp. z o.o. wyprodukowała 1900t makaronów. Obecnie spółka intensywnie poszukuję partnerów biznesowych w Wielkiej Brytanii.

Zapraszamy  www.kawu-makarony.pl

Facebooktwitterpinterestmail